Eessiinn sorduğum sorularda soru dışında böyle akıl verilmesinden çok rahatsız oluyorum Yine de teşekkür ederim Ben sağım yapamıyorum çünkü tazyikli süt problemim var tazyikli sütü sağım arttırıyor özellikle elektrikli pompa sağım yaptığım zaman bebeğim daha çok boğulmaya başladığı için emzirme danışmanı aldığım danışman sağmayı bırakmamı söyledi fışkırırcasına sütüm geliyor ve pompa bunu arttırıyor bunun dışında takviyelerle arttırsam da bebeğin meme reddi yaptığı ve memeyi görünce çığlık çığlığa ağladığı için EDS gibi yöntemleri de kullanamıyorum takviyelerle sütümü zaten arttırdım ama arttırdığım sütü de biberon dışında başka bir şeyle veremiyorum kaşık biberon diyeceksiniz denedim bebeğim almıyor şırınga desen o da yok bir tek çay kaşığı ile bebeğime sütü verebiliyorum O da çok büyük bir eziyet bir süre sonra zaten onu da ağzından çıkarmaya başlıyor bu durumlar yüzünden ayından fazla zayıf olduğu için mecburen mama takviyesi de vermek zorundayım şimdiden açıklama yapayım keyfimden değil Mecburiyetten ve doktor tavsiyesiyle bunu yapıyorum Lütfen ama lütfen Sorduğum soru dışında akıl vermezseniz memnun olurum inanın bu aşamaya gelen anne her yolu zaten denemistir