Busbus03 ya bende hem bekarklık zamanlarımda olsun hem evlendikten sonra ve doğumdan sonra olsun adetim hep düzenliydi 2-3 gün önce veya tam gününde gelirdi 1 gün dahi gecikmezdi ama bu ay hala olmadım 1 gün geçti ama korkuyorum hamile miyim diye ikinci doğumumu yaptım bebeğim daha 6 aylık siz oldunuz mu ve adetiniz düzenli miydi gecikme olur muydu daha önceleri