Mucizeem çok şükür ki diğer aşılarda ne ateş nede huzursuzluk olmadı hata hemşire gelmeden calpol vermemi söyledi ben ateş olmadan agrı kesici vermeye karşıyım zaten kimyasal ne gerek var ki sık sık ateşini ölçtüm inşallah sizde olmaz genelde ilk aşklarda ateş olmayınca bir sıkıntı olmuyor canım