Canmmel-26 3 buçuk yıl çalıştım
İnsanlarla uğraşmak zor telefon da firmana kızıp hakaret eden de var ama sana değil tabi çok memnun kalıp o gorusmeni mutlu bitirdiğin de eğer hedefli bir yer se baskı çok takım liderlerin tarafından ve 11 saat çalışıyorsun yeri geliyor 6 gün bayramlarda iznin olmuyor bayram süresi kadar belirli saatlerde mola yapabilirsin onlar ayarliyor eğer bebeğin küçük se tavsiye etmem ama 3 4 yaşında ise calisilabilir.