aatabeyyy
Merhaba, bu aşı düzensiz göçmenler yüzünden çocuklarda salgın yaygınlaştığı için ek bir doz olarak aşı takvimine eklendi. Fakat şu an zaten kış mevsimindeyiz, parka, dışarıya daha az çıkılan bir dönemdeyiz. Bebeğinizin el hijyenine dikkat ederseniz, aşıyı yaptırmanıza gerek olmaz. Biz 9.ayında yaptırmadık, ağır bir aşı, orijinal takvime göre ilk dozunu yaptırdık. Sevgiler.