MutluY_E Kızlar bebişim 5,5 aylık. Doktorumuz ek gıdaya başlayabilirsin dedi. Ama doğduğundan beri kabızlık sıkıntısı çekiyor. Armut veya elma suyu hazırlayıp versem olur mu şuan iyi gelir mi ??
guzelanne71 MutluY_E niye suyunu?Meyveyi direk ver kabızlığa o şekilde daha iyi olur postasıyla yesin.Eğer dişleri yoksa rendeleyip verebilirsin
ZepF MutluY_E meyveyle başlayınca sebzeleri sevmiyor istemiyorlar. Kabak havuç kabız yapmıyor azcık zeytinyağı da ekleyin. Çay kaşığıyla tadım yapıyorlar zaten.