Kızlar değer 59 çıkmıştı doktorum 2 şubata tekrar usg istedi 2 haftamız kaldı eğer düzelmezse palvik bandajına geçecez çift bez işe yaramaz dedi tam apıldama emekleme zamanı bandajda olmasından çok korkuyorum düzelsin diye dua edip duruyorum 3 r ay kalıyormuş bu bandajlar kızım 2 ay 18 günlükken usg çekilmişti şuan 2 ay 27 günlük çift bez işe yaramıyor mu gerçekten kafayı yiyeceğim artık