15 aylık bebeğim Bugün yaptırdık . İlk dozu 12 aylıkken nimerix yaptırdık. Bugün bexseronun ilk dozu yapıldı ikinci dozu 17.ayda olacak .Hiç bi aşıda böyle olmamıştı bugünkü aşıdan sonra ateş ve aşırı huysuzluk ağlama krizleri oldu. 4-5 doz yazanlar var her doktor farklı şey mi diyor bilmiyorum kafam karıştı