Kbradmrdg Arkadaşlar bu ay rotavirüs aşısı yapılacağını söyledi ebe ama ben kararsızım yaptırıp yaptırmama konusunda sizler yaptırdınız mı ya da ne düşünüyorsunuz birbirimize yardımcı olsak 🙏🏻❤️
Tugbaf Kbradmrdg ben yaptırdım 2 ve 4 aylıkken oral ağız yolu ile oldu kusma yada her hangi yan etkisi Yok canım
Alyaveannesi1 Kbradmrdg ben yaptırdım 3. Ayda şimdi 5. Ay da tekrar olcak . Bence yaptırılmalı . Ağızdan veriyorlar ilacı 267 tl bir dozu . Burda bir yazı okumuştum çocuğuna rotavirüs vurdurmadı diye çok pişmandı ishal mi ne olmuş ağır atlatmış .
ayazasaf Kbradmrdg bende yaptırdım doktorumuz yaptırılmasını önerdi ilerde kapabileceği rotavirüse karşın hafif atlatmamızı sağlayacak çocuklar perişan oluyor ben hastanede çalıştığımda çok karşılaştım çok ağır geçiriyorlar
Abninannesi Ben yaptırdım Oğlum 2 aylıkken verem aşısıyla birlikte yaptılar Adı aşı ama ağızdan veriliyor 267 tl gibi bir fiyatı var İkinci doz 4 aylıkken olucak
Abninannesi Ben yaptırdım Oğlum 2 aylıkken verem aşısıyla birlikte yaptılar Adı aşı ama ağızdan veriliyor 267 tl gibi bir fiyatı var İkinci doz 4 aylıkken olucak
Abninannesi _tospikannesi Onu bende tam olarak bilmiyorum ama hemşire genelde tadını seviyorlar ve hemen içiyorlar demişti Şırınga gibi bisey ucunda iğne yok öyle ağzına sıkıyorlar
Freud _tospikannesi canım 1 2 damlanın gitmesi bile yeterli demişti doktor. Kussa bile sıkıntı olmuyormuş