Leylosumunannesiyim Kızlar kızım iki aylık olucak bir haftaya balgamı var doktora götürdüm ama ilaç pek işe yaramadı buhar da verdim nasıl geçer lütfen yardım edin
Emnedmr Leylosumunannesiyim bol bol emzirin bizde gectik o süreçten doktorum ilaç vermemişti burnunu düzenli temizle ve bol bol emzir demişti
Hnyramomm Gecti mi nasilsiniz ? Biz de 2 ay 7 gunluğuz ve balgamli oksurugumuz var. 3 gun antibiyotik şurup verdik doktorun yazdigi ve buhar da verildi ama gecmiyor mememiyor bebegim cok hastayiz nasil gececek boyle
Hnyramomm Hilalokyc cok sukur iyilestik. Hava hastanede verildk 3 defa evde de antibiyotik surup icirdik 3 gun gunde 1 defa. Burnunu temizledim surekli gece gunduz surekli serum fizyolojikle geziyorduk oda oda. Cok sukur atlattik birdaha olmaz insallah 🤲🏻