Canim buyuk bi ihtimalle konak benim kizimda da olmustu allahtan kisa surdu ben uyurken bebek yagiyla yumusattim kabuklu olan kismini sonra nemli bir pamukla temizledim taragi kullanmadim daha dogrusu kullanamadim canini acitirim diye pamukla yaptim temizledim bende
2 kere yapmamda gecti ama kizimin saci cok inceydi konagi temizlerken saclari da dokumustu kel kalmisti tam basinin ustu ☺