anneyorgun1 bu konuda evet haklısın biliyorum bunu bende ama yine de herkes başvurdu çevremde evi olmayan kimsenin de 15 bin geliri yok sıkarım dişimi öderim diyorlar zaten bir çoğu eski kiracı ve kiraları en fazla 4 bin tl ama diyelim ki ev sahibi çıkarttı başka bir ev bulmak zorunda kalsalar gelirleri 15 bin olmasa da (benim oturdugum cevredekilerden bahsediyorum) 7-8 binden aşağı kiralık daire bulamayıp bir şekilde herseyden mahrum kalıp gecinmeye çalışıyorlar zaten şimdi kiradi 3-4 bin olan da rahat rahat oturamiyor hep diken üstünde ya ev sahibi bizi de çıkarırsa yüksek kira alabilmek için diye 😔
Yani demek istediğim öyle yada böyle her iki durumda da bu devirde kirada oturanlarin durumu cok cok zor basvuranlar da hic degilse 3-4 sene kendi evimize cikana kadar cok zorlanırız sonrasında biraz rahat ederiz diye düşünüyor
Benim evim var çok şükür halen kredisini ödüyorum ama olmasaydı eşim 13 maaş aldığı halde bende basvururdum ve kendimi sıkıp ödemeye çalışırdım
Yanlış anlamayin kurallari bende biliyorum neredeyse tüm sulalem başvurduğu için gayet hakikim ama şartlar böyleyken insanlar 3-4 sene zorlanmayi göze aliyorlar mecburen