Yeniann3 3 gündür oğlum ateşli. Bugün biraz düştü ateşi şimdide burnu tıkalı gözleri sulanıyor ve kıpkırmızı. İsalide var. 2 kere götürdük hastaneye ev ilaç doldu ama düzelen birşey yok. Ne olcak böyle ya 🥺
Ikrazumra19 Yeniann3 salgin var biz 1 ay cektik kizlarimin gozlerinden yesil yesil enfeksiyon akti resmeb berbat kizim 15 gun yatti atesi vardi bi dunya ilac ictiler 1 ay sonra toparladilar Rabbim korusun cocuklarimizi
maysa-19 Yeniann3 domuz gribi var geçirdik bı ishal oldu bı küstü tekrarlayan ateş vardı finalde kulakta enfesksiyonla atlattık
Yeniann3 irva kan aldıLr kanı temiz enfeksiyon dediler . Herşeye enfeksiyon mu deniyor anlamıyorum ki
Alimel Yeniann3 bu dediğiniz adeno virüs bizimde gözlerde bişey yok ama ısrarcı ateş burun akıntısı ishal vardı dün götürdüm teste bile gerek yok bu adeno dedi doktor çinko ve probiyotik takviye verdi çok ateş düşürücü kullanmak zorunda kalabilirsin dedi 1 haftada anca geçermiş geçmiş olsun
irva Yeniann3 Valla kimin neye yakalandığı da belli değil doktorlarda loto oynuyor heralde tahmini konuşuyor çoğu.
Alimel Yeniann3 hayır acıbademe gidiyoruz sürekli takip eden doktorumuz güvendiğim bir doktor yani ishal için probiyotik verdi kullanıyoruz