Merveondes Bebeğim 1 yaşında şu an köpek dişlerini çıkarmaya çalışıyor geceler haram oldu. Önde 8 dişi var hiç tetagil kullanmadım ama köpek ve azı dişler daha zor çıkıyor. Kullanan anneler önerir misiniz alsam faydasını görür müyüm?
irva Merveondes Ben her diş döneminde tek ondan fayda gördüm.Oğlum şuan 2 yaşında.Bütün dişleri tamamlandı.O zor azılar vs dönemi bile çok işe yaradı.
Laren Merveondes Bende kullanıyorum faydası var ama Şuan bayağı arkalardan diş çıkarıyor sırası da değil aslında o yüzden bazen çığlık çığlığa ağrıyor dün doktoru aradım dolven rahatlatır dedi cidden öyle oldu normalde tetagil kullanıyorum ama artık o da fayda etmiyor
Hshsjshs irva kac disi var cocugunuzun 20 yaziyo nette dogrumu bide tedagili direk agzina mi dokuyodunuz
duyguluanne Hshsjshs evet bende kullandım 4 dişi kaldı bebeğimin çok işe yaradı bizde direk ağzına döküyorum ben
pogacayanakk Hshsjshs benim bebeğim direkt ağzına dökmeme izin vermediği için elimle dişlerine sürüyorum ben ama genelde ağza dökülüyor