hepbahar123 Ya bana bir akil verin lütfen çaresizce buraya yazıyorum . 1 yaşına yeni girecrk ama aylardır elini komple nerdeyse boğazına kadar sokup sürekli kendini kusturuyo kafayi yememe ramakkaldi akşam her yeri kustu gece temizlefi msabah kahvaltıda yine mutfağı bu seferde hep kustu bıktım aylardır ¾ sefer her yeri kusuyo kendi kendini yani kusturuyo iki elini birden biele agzına soktuğu oluyor kusturabilmek için. Yemek hiç istemiyo güzelce oynatip felan yediriyorum yemek bitti mi kusturuyo . Kafayi yicem yemin ediyorum açım uykusuzum bu halde en iyisini yapmaya çalıştıkça her yeri kusuyo elin ağzına sokmamasi ,kendini kusturmaması için ne yapmam lazim bana bir çare bulun kafayı sinirden yicemm ne uyuyo ne yemek yiyo ne bir saniye oturuyo
ruveydaensar hepbahar123 ay annelein çektiği nedir yaa .Benimki küçük daha o yüzden bı fikir dahi veremeyecegim ama dua ederim Rabbim yardımcın olsun en kısa zamanda bu huyunu unutur inşallah
Ozge234 hepbahar123 benim kızımda bir yaşında iki gündür birşey yedikten sonra midesini bulandırıp kusuyordu korkuyordum ki birşey vereyim doktora götürdüm da pek birşey demedi yediği birşey midesini bulandırıyordu deyip geçti başka birşeyi yok dedi
hepbahar123 okuyor evet genelde bir de ilgi beklediğinde . Mama sandalyesine koyup iş yapıyorum mesela orda da sıkılınca yinr yapıyor
okuyor hepbahar123 sorunu tespit etmişsiniz. Bu davranışın yerini dolduracak şeyler yapmaniz gerekiyor bu durumda. Mesela mama sandalyesine koymak yerine öğrenme kulesi alabilirsiniz. Siz iş yaparken o da tezgahta sizinle ilgilenir bir şeyler yapar
Endegerlimoglum bunu yapacağını gördüğün an engel olmaya calis. dikkatini baska birseye cek. oyala onu. benimde oglum kendini kusturur ama elini felan sokmaz. aglayarak zorla kusar. konuşarak bazen engrl olurum ama bazen ne yapsam da yine kusuyor
hepbahar123 Endegerlimoglum ah varya neler yapmiyorum ki kafasıni dağıtmak adına ordan da alsam o yine kafasına koydu mu kendini kusturuyor yani yrmek bitmeden de kusturduğu çok oluyo yani o her şekilde kendini kusturuyo çok bunaldım ya
hepbahar123 okuyor ah cnm ya imkanlar fırsat verse sobali evdeyiz ben mutfaga onu çok nadir havalar sıcaksa götürebiliyorum sadece
Endegerlimoglum hepbahar123 eger aşırı olduğunu dusunuyorsan doktora gidebiiirsin. cok zor kusan bebek temizlemesi etmesi. kusacak mi diye endise duymak hep zor
hepbahar123 ruveydaensar insqllah canim ya gerçekten çok zor hani oyle üstunu kussa ona bile razı gelecem ya her yeri kusup batıriyo yikasam dert yikamasam dert kurutmak dert yani o temizlikleri yapmak apayrı dert hangi birine koşacağımi şaşördim ne uyuyo ne yemek istiyo . Ya Rabbim insalalh ben aklımi yitirmeden uslandırır 1 yaşında oldu bir bardak çayı soğutmadan içmiş değilimikinciyi zaten içemiyorum
ruveydaensar hepbahar123 ah canım ya . Tahmin edebiliyorum surekli temizlikten hicbi şeye vakit de kalmaz ki zaten . Allah’ım kolaylik versin bebegine de sağlık sıhhat uyumluluk ferahlık rahatlık hzuur mutluluk versin canım ♥️