yellowmom8 Kızlar merhaba bebeğim ilk ay 1,300 gram ikinci ay 700 gram aldı kıyafetlriyle 5 kg geldi 200 gram düştüler 700 gram almış yani hemşire çok iyi kilosu dedi ama bana çok az geldi sizin bebekler ikinci ay kaç kilo almıştı
E-urey Benim kızım da 1 kilo almış ikinci ayda sanki 700 gram bana as gelmedi normal bence. Beslenmesi nasıl sadece anne sütü mü yoksa mama da kullanıyor musunuz
yellowmom8 E-urey sadece anne sütü alıyor büyük kızım daha tombuldu heralde oyuzden bu minyon geliyor bana
Sserenn Doktorumla konuşmuştum o söyledi anne sütüyle beslenen bebeklerde ilk aydan sonra kilo artışı 600-700 gram arasında olması gerekiyormuş yani sizin bebeğiniz alması gereken gramı almış içiniz rahat olsun. Ayrıca bi hemşire olarak söylemek isterim ki bebeğin tuvalet çıkışı ilgi odaklarının değişmesi daha fazla hareket etmesi gibi etkenlerle kilo artışı ilk aya göre tabiki düşecektir. Benim bebeğim de 900 gram almış ilk ay 1200 almıştı.
yellowmom8 Sserenn evet birde mastit olmuştum bi kaç gün sütüm gelmemişti azaldı baya oda etkiledi sanırım teşekkür ederim cevabınız için