elifarenb Merhabalar, 2 aylık oğlum çok hareketli olduğu için cırtlı bezde oynamalar oluyor haliyle taşma sorunları yaşıyoruz. Külot bezler daha mı kullanışlı bu konuda tecrübeli annelerden yanıt bekliyorum:)
mysa2 elifarenb ilk çocuğumda kullanmıstım 2. De de 2. Ayın bitiminde bez bitti külot beze geçtim kullanıyorum nadir tasma sorunu yasadım suana kadar 😊
Sekeroglannn elifarenb Biz her iki bezde de sızmalar yaşadık ama cırtlı bezin kullanımı daha kolay bence özellikle çiş yaptığında kıyafetlerini çıkarmadan değişim yapabiliyorum. Külot bezde sürekli giy çıkar yaptırmak zor geliyor bana😅