yuhumgeliy Kızlar kızım 13 aylıktan beri yürüyor parmak ucu değil normal düz basarak yürüyordu 2 gündür parmak ucuna basarak yürümeye çalışıyor ve öyle de yürüyor o yüzden sürekli düşüyor veya yamuk yürüyor neden böyle yapıyor olabilir
Derinak yuhumgeliy kızım on yedi aylık bu zamana kadar parmak ucunda yürüdü başlarda tedirgin oluyordum ama kendi kendine keşif oyun yapıyordu gayet normal de yürüyor istediği zaman koşuyor panik yapmayın 😌