Balkizlarim minikoglummmmm gazlı bebekler için kullanıyor sma comfort bebeğiniz gazlı ise kullanin sma optipro normal bebekler için 😘
Nurrr3 minikoglummmmm benim bebeğim çok gazlıydı bütün mamalar gaz yapıyordu uyumuyordu sma comfort kullandım 1 2 ay az da olsa gazımızı azalttı ama her bebekten beğede fark edebilir
minikoglummmmm Balkizlarim ayy bilmeden optipro aldık karnı balon gibi oldu hipp kullan dediler oda aynı yaptı şimdi gitti eşim almaya inşallah iyi gelir
Aaddaa Denemediğim mama kalmadı gaz nedeniyle hipp sma comfort Aptamil comformil hepsi ya gaz yaptı ya kaka yada içmek istemedi. En son golden goat aldık. Keçi sütlü olan şuan inanılmaz güzel içiyor asla gaz ve kabızlık problemi yok
minikoglummmmm minikoglummmmm eşim heryere bakmış comfort yok diyor sizin dediğiniz keçi sütlü mama bu mu
Nurrr3 minikoglummmmm 4 gibi yavaş yavaş kendi çıkarıyor arada tamamen kendisi 5 5 buçuk aylıkkken çıkarıyor ama sma cımfoft güzel mama sadece biraz yüksek fiyatı o yüzden 2 ay kullandım
Leman98776 minikoglummmmm gelir bembeyaz denemek lazım ben hep ebebekten bir de eczaneden almıştım ama