Seyyahyolcu benim bebeğimde ağlamadı bana gösterdiler fotoğraf falan çekildik doktor muayene etmeye başlayınca ağlamaya başladı hala da çok ağlayan bir bebek değildir bize nörolojiye gösterin demediler ama biz menenjit geçirdiğimiz için 2. aydan beri gidiyoruz ellerinden tutup kaldırıyor biraz sonra bırakıyor yüzüstü yatırıyor ayaklarının üstünde durduruyor