Aaddaa yenidoğan yoğun bakımdan çıktığında toparlanması için mama önermişti doktor. Mama içeriklerini araştırınca içeriği beğendiğim mamalardan biri olmuştu. Günde 2 kere vermeme rağmen kızım her mama sonrası kusmustu. Kullanmayı kestik bizde. Ama bebeğiniz severse içeriği gerçekten temiz ve güzel.