Dildeniz 5 aydır bu durumdayız. Ben delirmediysem kimse delirmez sanırım 😬 13 aylık 8600 gram. Mama ile besleniyor genelde. Geçenlerde boğaz enfeksiyonu geçirdi acile gittik kan tahlili verdik. Kan değerleri baya düşük çıktı. Doktor zinco-k adlı şurubu verdi. Çinko takviyesiymiş. İştah açar dedi. Halbuki kontrole gittiğimiz doktorumuz iştah açıcı diye birşey yok olsa veririz demişti. Kullanmaya başladıktan 2 gün sonra gözle görülür şekilde iştahı açıldı. Yavaştan yiyor birşeyler. İnşallah zamanla daha da açılır. Siz de bir danışın doktorunuza. Belki tavsiye eder bu ilacı.