Aseldlbs ah bendd böyle bişey soracaktım tam 🤦🏼♀️ bizde 4,5 aylığız işe dönmek için biberona geçiş yapmamız lazım. Chicconun biberonu var bende. Bebekken çok güzel içiyordu. 1,5 aylıkken bırakmıştık sütüm yettiğinde. Şimdi sadece dişlerini kaşımak için ısırıyor asla emme refleksinde bulunmuyor. Mama denedim süt denedim su denedim hiç birini içmedi