Bebeğim verem asisi vurulalı 2.5 hafta oluyor, 2 hafta önce de sünnet oldu. Bu verem aşısından sonra çocuğun ateşi gün içinde 37.5 38 oluyor neredeyse. Makattan ölçümde bu şekilde. Doktor da 37?5 olursa calpol ver dedi. Hu durumda çocuk düzenli olarak sabah-aksam calpol içmiş olacak. Çocuğun üzerini asla kalın giyindirmihorum. Yorgan vs ortmen. Kundak ve bir tane polar battaniye var. Sizce neden olabilir? Sizinde başınıza geldi mi hiç?