Medya123 bende aynı ne ılaçlar ne kremler. Bızımkı sonra mantarlı pişik çıktı travagen travazol kullandım. Şimdide allah razı olsun bepanthol pişik önleycı var en sonki pişiğini onla gecirdım bırdahada olmadı. Olmaya başladığı gibi bunu suruyorum her alt açmada gecıyor. Yara olmuştu bızım artık kanıyordu sız dusunun