Yagmurtanesi Happymamii aptamil kullanıyoruz ama malum mamalar cok pahalı degistirmek istiyorum bi ara ilk dogdugunda hipp vermistim cok gaz yapmisti korkuyorum acikcasi suan 5. Ayina girecek pazar gunu sizce bir sknti olur mu ?
pitircikk Happymamii sma optipro kullanıyoruz bebeğim 2 ay 25 günlük ama az da olsa gaz yapıyor ben de bugün bebelac gold aldım elimdeki sma mama 1-2 güne biter o zaman bebelac deneyeceğim. Size bildiririm farkı olursa
keskebirazuyusam İlk doğduğunda sma kullandım oda gayet güzeldi, Bebelac Gold da harika bir mama. Fermentasyon yöntemiyle üretilmiş bir mama, yaklaşık 1 yıl Bebelac Gold kullandım
pitircikk Happymamii selaam 🙋🏻♀️ biz salı akşamından bugüne kadar bebelac gold kullandık ve ben memnun kalamadım 😅 mama değişim sürecinden olabilir ama gazı arttı ve bence doyuruculuğu sma ya göre daha az. Sindirimi kolay deniliyor o yüzden de olabilir. Oğluma 3 saatte bir 120cc mama veriyorum sma kullanırken ama bebelac goldda 120 cc mama 2 saat tok tuttu. Biz sma optiproya geri döndük 😅