Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 25 günlük mama+meme şeklinde ilerliyoruz. Acaba yarın 5 gün önceden 2 numaralı mamaya geçsem bir sıkıntı olur mu. Bu şekilde 4-5 gün önceden 2 numaraya geçeniniz var mı. sıkıntı olur mu bilgisi olan bu şekilde denk gelen falan varsa yazarsanız çok iyi olur ikilemde kaldım