Elinasil Kızlar bebeğim zaten doğduğundan beri Çok uyuyan bir bebek değil. Ama şu son 2 gündür gündüz uykularımız felaket yatırıyorum yarım saat sonra alarm kurmuş gibi kalkıyor. Çok yorucu bütün günüm onu uyutmakla geçiyor. 3 ay 15 günlük bebeğim bu arada. Lütfen bu geçiyor deyin😅
minesglm Elinasil 5 ayına girdi ama hala ataktan kalma alışkanlık mi yaptı bilmiyorum gündüz 30 40 dk uyuyo başka yok akşama kafa göz dağılmış oluyor benim🤣 gecede öle sık sık uyanıyo ama olsun onlara değer bence bidaha yaşamicaz bunları büyünce anı kalcak bn böyle avutuyorum kendimi 😂😂🥰
Nurrr3 Elinasil bizimde o zamanlar gümbür gümbür geçti çok kötüydü en zoruda meme reddiydi biraz sabır gerekiyor ama geçiyor
Sinem9191 Elinasil bizde tam 3 ay 16 günlüğüz uygulamaya göre 7 gün var görünüyor atağa ama 3 gündür tüm gün huysuz ve ağlıyor öğle uykuları maksimum 30 dakika, uykusuzluktan ölüyor ama yine kalkıyor hemen, gece uykusunda da çok sık kalkmaya başladı 😭
Nurberamom Elinasil 3 ay 13 günlüğuz. Çalar saat gibi 30.dk da uyanma durumu iki üç hafta önce başladı. Sürekli uykuya döndürmek için uğraşıyorum diğer türlü kalıcı alışkanlık haline geliyormuş o yüzden mutlaka sizde uykuya döndürun hatta şu videoyu izleyin derim.
Caglaa94 Ahh bu süreç biraz uzun sürüyor ama geçiyor 🌸 hem atak haftası hem etrafı keşfetmeye başlamaları ile de uyaran fazlalığı derlen uykuya geçmek istemiyorlar direniyorlar. Ama siz en fazla 2 saat uyanık kalmasını bekleyin sonra yeniden uyutmayı deneyin en azından bu şekilde uyuması gerektiğini anlıyor bir süre sonra ♥️
Elinasil Caglaa94 evet 2 marta kadar atakta gözüküyor. Geçiceğini bilmek istiyorum çümlü böyle çok yıpratıcı insanda psikoloji Kalmıyor
Betulblc Bizimde yarım saat en fazla 45 dakika gündüz uykularımız. Yani hiç bundan fazla uyumadı 🙂 1.5 2 saatte bir uyuyor gündüz. Bilmem atak mı ama sanırım bu şekilde bir düzeni olduğunu düşünüyorum çünkü hiç saatleri sektirmiyor 😂
Leblebi_tanesii minesglm 4. Ay atağında kazanılan alışkanlıklar uzun sürebiliyor ondan olabilir 😇düzelir inşallah iyi olsunlar da
Nurberamom Tekoshi https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ Buradan hesaplama yapabilirsiniz isterseniz doğduğu tarihi değil doğması gereken tarihi yazıyorsunuz
Elinasil Nurberamom sürekli döndürmeye çalşıyorum bazen dönüyor bazen dönmüyor. Zaten beni yoranda o bütün gün çocuk uyutnayla geçiyo
Nurberamom Elinasil kesinlikle sizi anlıyorum diyorum ya üç haftadır benim başımda bu yarım saatlik uykularla belada. Döndüremediginiz zaman da mutlaka dramatik uyanma yapın video da anlatıldığı gibi. Ben annemlerin yanına geldim en azından karnım doysun diye valla.
Leblebi_tanesii Elinasil benim bebeğim de 3 ay 14 günlük ve evet 4. Ay atağı oluyormuş biraz zorlu bir süreç evet kabul ama geçecek sabırlı olalım 😅