Oğlum tadım aşamasında hiç bir şeyden hoşlanmadı . Aslında ek gıdadan hoşlanmadı çünkü ağzında tutuyor, yutmuyor ve hiç keyif almıyor . 6 Ay 20 günlük iki öğüne geçmemiz gerekirken tek öğün eziyet çekiyor bu sebepten henüz öğün arttırmadık . Buna bi çözümünüz var mo başına gelen ve üstesinden geldim diyeniz 🥹 hiç yemez ama şunu yaptım ve çok sevdi dediğiniz tarifleriniz var mı ? Bu arada yoğurt ,elma , armut , muz da dahil eziyet gibi yediği yutmayıp ağlayarak sonlandırdığı beslenmesine 😩