Patatesimm geçen gün bi ürün sattım kırık gitmiş güzelde paketlemiştim iade talebi yaptıysa itiraz oluşturabiliyorsunuz. Benim itirazım kabul edilmedi 35 tl kargo ödedim.
Ürünü kargoda almaması ile karşılaşmadım size iade talebi göndermemişse sistem üzerinden kargo ücreti ondan alınır heralde. Dodoya yazsanız bi ilgilenirler