Liyabebekk Kızlar bebegim bı kaç gündür çok kusuyor idrarı ağır kokmaya başladı yaparken de zorlanıyor internetten baktım enfeksiyon diyor bugün doktora götürcem bebeği enfeksiyon geçiren oldumu nasıl geçiyor
ruveydaensar Liyabebekk benim kızımda da vardı. Zimaks antibiyotik damla verdi doktor 10 gün onu kullandik geçti.
Dga18-- Liyabebekk benim bebeğimde kucukken gecirmisti. Bizde huzursuzluk vardı baya bi. Doktoru gazdan degildir belki enfeksiyonu vardır dedi baktirdik. Enfeksiyon cikinca igne kullandik 7 gün. Sonrasinda düzeldi kızım. Genelde kız bebeklerde olan şeymiş. İnsan üzülüyor ama Allah büyük dertler vermesin insallah bebişlere🙏🏻🌸
Dga18-- Liyabebekk En azından tedavisi var canım. İdrar yoluda sıkıntılı bir durum tedavi edilmedigi takdirde bobreklere zarar veriyor Allah korusun. Bebeğin emiyorsa bol bol emzir birde mutlaka doktor gorsunde tedavisine karar versin. Gecmis olsun canım🙏🏻🌸