alpmom1 8.5 aylık 2 gecedir ya bağrıyor yada ağlıyor saniyelik uyumaya devam ediyor atak dönemi diş dönemi herşeyi düşünüyorum ama ne yapacağım bilmiyorum başına gelen varmı ne yapıyorsunuz