Arkadaşlar Melike Tatar diye bir internet sitesinden sipariş verdim. Ürünler elime ulaştı,denedim olmadı bende iade etmek istedim. 1 alana 1 bedava kampanyasında olduğu için iade kabul etmediler. Eğer sizden de alışveriş yapıp mağdur olan varsa alo 175 tüketici haklarına başvurup cayma bildiriminde bulunabilirler. Yasal olarak 14 gün iade hakkınız var ben mağdur oldum siz olmayın.