Kızlar bebeğim 3. Ayına kadar koyduğum yerde uyuyan gazsız harika bir bebekti gece 12de emer sabah 6da felan kalkardı öyle sakindi şimdi 5. Ayımız bitti ama bende bittim gece uykusu zerre yok 1den önce asla uyumuyor gece uykusunu 1de yatsa saat başı ağlıyor bi bakmışım uyanık oyun istiyor uykudan gözlerini kaşımaktan kıpkırmızı oluyor huzursuz oluyor yine uyumuyor var mı tavsiyeniz kızlar çok yıprandım papatya çayı vs diyorlar ama kullanan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼❤️