Kızlar 16 gün önce doğum yaptım.
Zaten bı ton sıkıntım var, bebeğimin poposunda şişlik var ameliyat olacak biraz buyuyunce,
Tsh yüksek çıktı saglik ocağında, tekrar topuk kanı verdik.
Gece sürekli uyanıp emmek istiyor ayrıca ne uyuduğum belli ne bi şey. Bunlar yavrumla ilgili, gerçekten üzülüyorum.
Boş bulduğum her dakikada uyumak istiyorum çünkü gerçekten çok yorgun oluyorum, özellikle geceleri.
Ama her sabah 8de doğum yaptığım günden beri kayinpederimgil arayıp duruyorlar bebeği görmek için, önce eşimi arıyorlardı, şimdi eşimin izni bitti işe başladı beni arayıp duruyorlar.
Ya 8de tam uyuyor oluyorum zaten yorulmuşum. Hergün insan aranır mı sabah 8de.
Yoruldum bunaldım artık. Bu kadar düşüncesiz olunur mu ya 🫤