gibicibicis Ya normalde öyle evet ama benim oğlumun çoklu alerjisi var ilaçlara karşıda alerjisi var bı arkadasmn cocugu 10 gündur düşmeyen yüksek ateşle maf oldular çocuk nefes dahi alamadı, bı arkadasiminda boğazındaki mikrop beynine sıçramış menenjit oldu yoğun bakımda entube edildi yani normal bı grip gibi değil salginlar şu sıralar hep kötü şeyler duyuyorm o yüzden için içimi yiyor ama sizin dediğiniz gibi psikolojikmen gelişmesi içinde sart çünkü oynamayı etmeyi bilmiyor arkadaşlarıyla konuşma zaten geri , ama haftanın bı gununden bişey olmaz heralde olursa olcagi vardır 🤷