Ayb7kemmm Armoni suan 4 ay16 gunluk amasariligi dogdjktan 2 gun sonea gecirdi 1 hafta yogun bakimda kaldi kuvezdeydi
Armoni Ayb7kemmm ay Allah korusun yoğun bakımlık olmadık ama 26 günlük olduk sarılık hafif var sorun olur mu scaba
ruveydaensar Gizem011 biberona zor alıştirdim diye seviniyordum benim kızım da biberondan sonra benim tek göğsümu asla tutmuyor. O tarafa yatirinca bile ağlıyor . Biberonu bıraksam yeniden alışır mi acaba
Armoni ruveydaensar evet dönüyor ben bir gün zorlandım ama aşırı acıkınca almak zorunda kaldı ağladı zırladı tuttu önce silikon uc alın öyle tutturun memenizi kavrasın tekrar dokunsun iki aglıyo sonra uyku sersemi halinde çıkarın silikon ucu memeyi tutturun bir kaç deneme sonrası inşallah tutuyo
ruveydaensar Armoni bugün vermedim dediginiz gibi ağladı falan ama baktı başka bi seçenek yok tuttu 🙄 ama sütüm yetmiyor, kaşıkla mama vermek de çok zor . İlla bı sıkıntı olacak yani 🤦🏻♀️
Ayb7kemmm Armoni olur surekli emzirmeye ozen gosterin artarsa direk alirlar. Sizi korkutmak istemem ama bu boyle bisi yani
birinsan14 Armoni ben de benzer şeyi birkaç gün yaşadım emzik biberon memeyi almasını etkiliyor. Eğer sağmak zorundaysanız kaşık biberonla verin ben öyle çözüm bulmuştum. Emzik vermedim geçti sonra şükür
Armoni birinsan14 emzik veriyorum sorun olmuyor memeyle ama biberondan lıkır lıkır gelince memeyi istemiyo çenesini yormak istemiyor bırakıyor
Armoni ruveydaensar gerçekten cok zor, onlar ağladıkça bende aglıyorum bu duruma alışmak zor lohusalık daha zor