Ela50nur
Kızım suan 2 ay 5 günlük . Biz bu sorunu 1 aylıkken yaşamaya başladık. 1 gün 2 gün kaka yapamadı. Hep ıkındı cok ağladı ıkınmaktan kıpkırmızı oluyordu. Doktor biogia damla önerdi probiyotik kullanalım dedi. Ama biogia damlanın içeriğini zaten anne sütünden alıyor. Bir kutu bitti hiç fayda görmedim. Sonra eczaneden MAFLOR DAMLA turuncu kutulu olandan aldım günde 3 defa 6 damla kullanıyorum. Artık kakasını yapıyor. Bazen günde 1 defa bazen birkaç defa . Ama sonuc olarak yapıyor. 5 gün çnce 2.ay kontrolüne gittim . Doktora bu durumdan bahsettim. Biogia damla önerdiğini ama fayda görmediğimi maflor damla aldığımı soyledim . Maflor iyi bir probiyotik dedi. Yapabiliyorsa kullan dedi. Yapıyor dedim . Ama devamlı kullanırsam sorun olur mu dedim. Maflor probiyotik olduğu ömür boyu kullansa bir zararı olmaz dedi. Ama 4. Ayda bebeklerin bağırsakları gelişir . Şuan tam gelişmediği için yapamıyorlar . 4. Aya kadar devam et . Kendi kendine yapbildiğinde bırakırsın dedi.
MAFLOR DAMLA öneririm ben cok faydasını gördüm.
Probiyotik olduğu içinde zararsız . Bağırsak florası düzene girer hemde .
Gaz içinde SAB-SİMPLEX kullanıyorum . Kızım suan alttan üstten gazını kendi kendine cıkarıyor.
Kabızlık zor . Allah yardımcın olsun