Mybabylove ben 6 ay 2 günlükken tadımlara başladım. doktor 2 gün 2 öğün kuralı ile başlattı. her gıdayı 2 şer gün sabah ve akşam 1 tatlı kaşığı olacak şekilde. 1. hafta sebze (bal kabağı, patates, havuç), 2. hafta yoğurt, 3. hafta meyve, 4. hafta yumurta sarısı, yulaf gibi ürünler ama ben yulaf pek kullanmadım. malzeme olarak silikon tabak kaşık önlük aldım hiçbirini kullanamadım. bugün 8 aylık olduk, normal penye önlük takıyorum küçük kasede çay kaşığı, tatlı kaşığı ya da tupperware bebek kaşığı (çok memnunum) ile yediriyorum. tencerenin içine koyulan metal buhar pişirme aparatı kullanışlı oluyor fakat bence çok büyük. ben ilk tadımlarda bir cezve üzerine çay süzgüsü koyarak buharda pişirme yaptım, zaten küçücük besinler pişiriliyor. kolaylıklar diliyorum.