Naimeulger06 7 haftalik hamileyim bebek sag kasigimda dun kontorlum vardi sukur gayet iyiydi dunden beri kasigimda bi agri ara ara giriyo bicak gbi saplaniyo apandistemi baski yapiyo dyorum yada ultrasondami oldu dyorum benim gbi yasayan oldumu
Berraduyar22 Evet canım bende de olmuştu apandiste baskı olıyordu ama zamanla geçmişti bir sıkıntı olmuyor