Kızlar çarşamba günü 4.ay aşımızı olduk o günden beri ateşimiz çok yüksek düşmüyor düşüyor tekrar hemen yükseliyor çok ağlıyor sürekli elini yüzünü pamukla siliyorum yıkıyorum ağrı kesici verdim ayağının altına zeytinyağı sarımsak sürdüm çorabına Limon sıktım giydirdim yaa daha naapmam lazım aşıdan mı böyle oldu yoksa üşüttü mü bilmiyorum..