Kızlar beş buçuk aylıkken 3 gün kuralıyla tadımlara başladık bir cay kasgı kadar aldı taş catlasın bir corba kasıgı byuklüğünde yemiştir az az tatdırdım herseyden suan 6 aylık ve işte artık nasıl ilerlemeliyim sadece 3 öğün sabah öğle aksam ve anne sütümü yoksa 3 ana 3 ara mı yani biz daha corba flan hiç içmedi kızım sadece püre yaptım haşlama ezip bunları tatdırdım havuc patates kabak balkabagı armıt muz elma yoğurt yumurta sarısı bunların sadece tadımını yaptık ben nasıl ilerlemeliyim