Bizde 2 bucuk yaşında baslamistik. Ben hazırdım,once kendimi buna hazir ettim. Bir sürü post okudum burda deneyimledim. İlk gunler fiyasko ama lazimliga yaptigi ilk an bayram oldu😄 sürekli altina yapti her yapmasindan sonra hemen tuvalete kosturdum oturttum. Oyle oyle alıştı cok şükür ☺ yani bence onlar her zaman hazır,siz hazir misiniz ? Aşırı sabirrrrr bu arada önce onu anladim ben bu süreçte☺