kuzey-21 3 gün müdahale etmemişsiniz işe yarar mı bilmiyorum ama kayınvalidemin dediğini yaptım ben hiç sıkıntı yaşamadan sütüm bitti.
Mutfak elbezisini soğuk sıda yıkayın ve göğsünüzü kaplayacak şekilde koyun. Bez ısındıkça tekrarlayın. ( Yeni bez olmicak kullandığınız bez olucak)
Gerçekten o kadar rahatlattı ki beni komik gelebilir ama işe yarıyor ☺️ asla sağmadım yani sağdıkça süt artabilir diyorlar.