3 aylık oğlum idrar yolu enfeksiyonu olmuş. Doktor antibiyotik tedavisine başladı. Normalde başlamayacaktı ama beslenme yetersizliğinden dolayı başlamak zorunda kaldık. Bu enfeksiyon çok mu kötü birşey.. düşündükçe kahroluyorum. Bebeği böyle durum yaşayan var mı aranızda? Neler yaptınız? Bu konu hakkında bilgi verebilecek olan var mı?😔