Kızlar 2 ay 3 günlük kızım sezeryanla dogum yaptim. 52 kilo ile hamile kaldim 66 ile doğurdum. Normalde asla göbegi olan biri degildim suan öyle bir gobek kaldi ki anlatamam. Eskiden de sirkeli suyu sabah ac karnina içerek cok kilo vermistim suan emzirme doneminde bunu deneyen var mi acaba icsem bebegime zarar verir mi sizce