Benim kızımda 5 ay 11 günlük doğduğu günden beri vücudunda aşırı egzama şeklimde kuruluklar, kaşıntı, pişik, mukuslu kaka ve aşırı kusma vardı çocuk doktorumuz inek sütü alerjisi olasılığı çok yüksek diyet yapacaksın dedi ama ben açıkçası inanmadım sıcaktandır vs diye düşündüm ve yemeye devam ettim ama 2.5 3 aylıkken bu bahsettiğim şikayetleri daha çok arttı ve artık meme emmek istememeye başladı drumu aradım anlattım bana süt ve ürünleri içeren herşeyi kesmem gerektiğini söyledi 5 gün hiç birini yemedim ve gerçekten bebeğim memeyi tekrardan severek aldı ve vücudu gözle görülür şekilde iyileşti şuan hala devam ediyorum yunustaya karşıda hasaasiyeti var yunusta yiyince gaitası köpüklü oluyordu onuda hemen kestik başardık gibi gözüküyor:) sizde eğer sütünüz varsa biraz dikkat edersek sütünüzü içirin bence bebeğinize