Oğlum, 27 aylık, doktor rutin kontrolleri sırasında kan testinde areljisi yüksek çıktı, neye olduğu belli değildi. Sonra tıkandı ve buhar tedavisine başladık, arelji ilacı kullandık. Geçti dedim çok sonra tekrar etti ve yine tıkandı, 1, hafta hastanede yoğun bakımda yattık, nefesleri düzene girene kadar, hızlı nefes alıyordu. Deri testi yapıldı ve areljisi çıkmadı, su an iyi ve hasta olmuyor hala arelji ilacı ve bazen buhar kullanıyorum. Neye areljisi var acaba? Nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum. Çocukların ciğerleri henüz tam gelişmediği için mi böyle oluyor bilemedim gitti.