AyseM Kızlar merhaba , 10 aylık oğlum var. Bir haftadır burun tıkanması yaşıyoruz öksürük ateş halsizlik yok. Doktora götürdüm serum fizyolojik dedi ama mümkün değil yaptırmıyor ağlıyor daha da tıkanıyor. Ne önerirsiniz ne olur yardım edin. Ne emebiliyor ne de yemek yeyebiliyor kuzum
nazo58 AyseM aglasa bile yap kuzum başka türlü açılmıyor bnm oglumda öğle nefret ediyor burnuna dokunulmasından 4. Ayı yeni bitirdi. Grip oldu küçük olduğu icin ilaç vermedi Dr serum fizyolojik le temizledim.. Baya atlattik şükür.. Kolayliklar diliyorum
Thesra AyseM Ben xclear kullandım hep hem üst solunum yolu enfeksiyonunu önlüyor hem de güzel burun açıyor tavsiye ederim👌
Tlnalya Merhaba biz de şu an hastalık geçiriyoruz aynı şekilde burnunu asla aspire etmemize izin vermiyor ama yapmak zorundayım daha daha da ilerlememeli için o yüzden burnunu serum fizyolojikle yıkama yöntemi yapıyorum biraz zor oluyor ama eşinizle yapabilirsiniz önce konuşuyorum onunla sonra yan yatırıyoruz eşim kafasını incitmeden sıkı bi şekilde tutuyor bende şırıngaya on beş ml çektiğim serum fizyolojisi hızlı bir şekilde üstte kalan burun deliğinden sıkıyorum kaldırıyorum diğer burnundan hepsi çıkıyor aynı şekilde diğer burun deliğine de yapabilirsin on ml çekip
Glkn Tlnalya bebeğiniz kaç aylık acaba benim 2 aylık 2 ml yapıyorum serum fizyolojik size nazaran çok az geldi
[silindi] Kızlar benim kızım da tam 1 haftalık burnu tıkalı sümük var görülüyor hatta dışardan, bu kadar küçükken aspiratör kullanılır mı sizce
Merozz Bende burun aspiratörü ile cekiyorum oglumun burnunu ama agliyo yine tikaniyo 🤦♀️ bu serum fizyolojikle ve siringayla burnuna sıkanlar nasil yapiyor ben cesaret edemiyorum o yonteme 😬