Kızlar artık gına geldim yani doğum yapalı 3 ay 21 gün oluyo 3. Aya girer girmez bu saçlarım avuç avuç dökülüyo ya normalde de dökülüyodu ama bukadarı da baya fazla yani bi yeri sıkıyok aşağıya doğru saç saç saç yeter yani evin heryeri saçım oldu her gün her gün ev süpürüyom ya sizler ne yapdınız doktoramı gittiniz hangi şampuanı kullandınız bi el atın yoksa kazıtıcam yani🤪